Stephanie Hintze Value Chain Marketing

Inhaltsangabe zu „Value Chain Marketing“ von Stephanie Hintze

Value Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well. Treading on relatively unexplored grounds, this book explores the relevance of VCM and comprehends its process; identifies the critical factors for suppliers marketing success, and compares the performance of VCM trials, using a multi-method design linking case study research and computational modeling.

Rattatatam, mein Herz

Binea_Literatwo

Federleicht - Die kreative Schreibwerkstatt

sehr kompakt für Anfänger und Fortgeschrittene geeignet

Engel1974

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen