Stephanie Laurens In Pursuit of Miss Eliza Cynster

Inhaltsangabe zu „In Pursuit of Miss Eliza Cynster“ von Stephanie Laurens

Brazenly kidnapped from her sister Heather's engagement ball, Eliza Cynster is spirited north from London to Edinburgh. Desperate and determined to escape, she seizes upon the first possible champion who happens along - gentleman scholar Jeremy Carling. Villains and rescues are a far cry from Jeremy's area of expertise, yet he cannot abandon a damsel in distress. But danger lurks and hurdles abound in their race to elude the mysterious laird, until a final confrontation on a rugged, windswept cliff reveals what their future life could hold - if both are bold enough to seize and submit to their passionate desires.

Kleine Feuer überall

Interessant, jedoch emotional recht anstrengendes Thema

Alesk

Schwestern für einen Sommer

graphida

Mein wundervoller Antikladen im Schatten des Eiffelturms

talisha

Alles Begehren

Sollte man seiner Lust, seiner Leidenschaft, seinem Begehren Folge leisten? - Leseempfehlung!

Yassmin_Em

Azurblau für zwei

Wieder ein super Sternberg-Roman, Romantik in der Idylle Italiens!

Sandra8811

Alicia verschwindet

Ein sehr empfehlenswerter, warmherziger, humorvoller Roman um den Mut zur Veränderung. Manchmal braucht es einen kleinen Anstoß.

Lunamonique