Stephanie Laurens Secrets of a Perfect Night

Inhaltsangabe zu „Secrets of a Perfect Night“ von Stephanie Laurens

Once upon a time, three young women each attended a New Year s Eve ball...The moon shone brightly, music filled the air. Kisses were stolen and promises made. But what happens when morning comes?§A new year brings new scandal when a rake awakens in the bed of the flame-haired temptress who had seduced him years before. All of society has them bedded, but can he convince her to become wedded?§When their midnight elopement is foiled, a handsome young earl and his dazzling debutante swear to love each other forever--no matter what. Now it s midnight once again...can their love be rekindled wtih one perfect kiss?§She s attending her high school reunion as a newly formed ravishing beauty; he s now sexy, successful, and determined to give her her come-uppance? What will happen when the clock strikes twelve?

Und es schmilzt

once-upon-a-time

Kleine große Schritte

Tintenklex

Kukolka

Caro_Lesemaus

Das Haus ohne Männer

Frankreich, Frauen WG....eine schöne Geschichte mit Flair.

sunlight

tardy

• Rezension zu "Secrets of a Perfect Night" von Stephanie Laurens

Secrets of a Perfect Night

28. April 2009 um 23:10

Das Buch kriegt von mir alleine schon alle Sterne wegen Rachel Gibson's Geschichte. Sie war der Grund, warum ich das Buch haben wollte und sie war genauso schön, wie es ihre Bücher immer sind!! Die anderen beiden Geschichten waren okay, spielen aber beide im 19. Jahrhundert, während Rachels in der heutigen Zeit spielt, was mit definitiv besser gefällt. :)