Subramanian Senthilkannan Muthu Social Life Cycle Assessment

Inhaltsangabe zu „Social Life Cycle Assessment“ von Subramanian Senthilkannan Muthu

This book details the primary concepts of Social Life Cycle Assessment (S-LCA), integration of social aspects in product life cycles, quantification of social impacts in S-LCA, impact categorization in S-LCA, methodological aspects of S-LCA, and detailed case studies. As the societal implications of producing a product are coming to take on a new importance, the concept of Social Life Cycle Assessment has recently been developed and is becoming increasingly prominent. However, S-LCA is still in its infancy and its impact categories for many industrial segments are still under development.

Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss

miah

Das große k. u. k. Mehlspeisenbuch

Wut ist ein Geschenk

Tolles Buch

Pat82

Gehen, um zu bleiben

IvyBooknerd

Kleine Hände – großer Profit

Ann-KathrinSpeckmann

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg