Sue Townsend The Secret Diary of Adrian Mole Aged 13 3/4

Inhaltsangabe zu „The Secret Diary of Adrian Mole Aged 13 3/4“ von Sue Townsend

Features Adrian Mole, a hapless teenager who provides an unabashed, pimples-and-all glimpse into adolescent life. This book is about his parents' marital troubles, the dog, his life as a tortured poet and 'misunderstood intellectual'.

Perfekt für Fans von Bridget Jones. Der Humor ist beinahe derselbe, der Blick in die englische Seele hier noch tiefer und ungefilterter.

— EffisBiest

Die Herzen der Männer