Susan Nolen-Hoeksema Women Who Think Too Much

Inhaltsangabe zu „Women Who Think Too Much“ von Susan Nolen-Hoeksema

Encouraged by a fast-paced analytical culture, people, especially women, spend countless hours dwelling on negative ideas, feelings and experiences, which the author refers to as 'over-thinking'. This title explains why women do this and reveals techniques for overcoming it. (Quelle:'Flexibler Einband/29.01.2004')

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123