Hightech Hack

Hightech Hack

Inhaltsangabe zu "Hightech Hack"

What is a drone? What does a smart phone look like from the inside? How does a 3D printer work? Augmented reality – you have got to be kidding!?
Modern technology is growing so quickly that even kids have a hard time successfully keeping up with new trends and knowledge. Hightech Hack provides children with an overview of today’s technology. From electric bicycles to the latest prosthetic technology to giant space stations, Hightech Hack uses entertaining illustrations and easily understood text to explain these complex processes. This nonfiction book is not only suitable for children, but also for tech- nologically curious parents.

Sprache:Englisch
Verlag:Die Gestalten Verlag