Teresa Medeiros After Midnight

Inhaltsangabe zu „After Midnight“ von Teresa Medeiros

"Our sister is marrying a vampire." When the ever practical Caroline Cabot first hears those words from the lips of her fanciful youngest sister, she accuses Portia of having a wild imagination. But when she discovers their sister Vivienne is actually being courted by Adrian Kane, the mysterious viscount rumored to be a vampire, she decides to accept his invitation to a midnight supper and do some sleuthing of her own. To both her delight and her dismay, she soon finds herself falling under Kane's bewitching spell. After all, what's a proper young lady to do when her sister's suitor arouses more than just her suspicions?

Stöbern in Fantasy

Ally91

Rosen & Knochen

Lucy-die-Buecherhexe

Kill Baxter. Showdown in Cape Town

Geiler und besser hätte die Reihe nicht enden können.

MaryKate

Der Schwarze Thron - Die Königin