Tess Gerritsen Last to Die

Inhaltsangabe zu „Last to Die“ von Tess Gerritsen

Last to Die: A Rizzoli & Isles Novel INTERNATIONAL BESTSELLER For the second time in his short life, fourteen-year-old Teddy Clock has survived a massacre. Orphaned once more when his foster family is murdered, the traumatized teenager has nowhere to turn-until the Boston PD puts Detective Jane Rizzoli on the case. Jane spirits Teddy to the exclusive Evensong boarding school, a sanctuary where young victims of violent crime learn v... Full description (Quelle:'Flexibler Einband/01.08.2013')

Das Böse in deinen Augen

Anders als erwartet, aber dennoch etwas nettes für Zwischendurch.

TheBookAndTheOwl

Ich bin nicht tot

Ashimaus

Krokodilwächter

Eher Ermittlerkrimi statt Thriller

foxydevil

Tiefer denn die Hölle

Ein Polizeiseelsorger unter Tage - der Hölle nahe!

baerin

Zu nah