Tess Gerritsen Presumed Guilty

Inhaltsangabe zu „Presumed Guilty“ von Tess Gerritsen

Guilty until proven innocent. Miranda Wood has been having an affair with her boss. She's determined to break it off with him - but he's equally determined to keep her. When he calls and tells her that he's coming over, Miranda flees her house, desperate not to see him. She comes back to a dark, cold cottage - and a dead man lying in her bedroom.

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen