Theo von Taane Minecraft - Merry Christmas! (Notebook)

Inhaltsangabe zu „Minecraft - Merry Christmas! (Notebook)“ von Theo von Taane

- This book is for all Minecraft Friends and Fans.
- Including a page where you can decicate it.
- Notebook and gift card in one piece!
- A personal compagnon, which combines gift card, notebook, diary and address book.
- Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool.
- Practical handling due to easy pocket format.
- Perfect as gift booklet to say thank you, or as a christmas present or even for yourself.
- Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work).

Further features: glossy cover, ruled paper, minecraft graphics on each page.

Petronella Apfelmus - Überraschungsfest für Lucius

Nil

Woodwalkers - Hollys Geheimnis

Das tierische Abenteuer geht weiter!

secretworldofbooks

Celfie und die Unvollkommenen

Siraelia

Die Duftapotheke - Ein Geheimnis liegt in der Luft

Duftig, geheimnisvoll und abenteuerlich - für alle Fans der Glücksbäckerei!

Rotzhase & Schnarchnase - Möhrenklau im Bärenbau

Glattes Haar wär' wunderbar