Theo von Taane Pokefun - The best unofficial Notebook for Pokemon GO Fans

Inhaltsangabe zu „Pokefun - The best unofficial Notebook for Pokemon GO Fans“ von Theo von Taane

Notebook for fans of Pokemon GO.
Perfect as gift booklet to say thank you, or as birthday/christmas present or for yourself.
Notebook for fast and simple saving of instructions, tactics or for all things you do not want to forget
Adressbook for saving of contact information of trainers/teammembers
Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work)
Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool for appointments, meetings points, fight strategies at arenas, etc.
Practical handling due to easy pocket format
Further features: glossy cover, ruled paper, Pikachu picture at one upper corner of each page.

Nova und Avon 2: Avons Rückkehr

Spannend, voller interessanter Wendungen und magischer Ereignisse.

EmmyL

Das Hotel der verzauberten Träume - Fräulein Apfels Geheimnis

Eine wundeschöne Gesichte für junge und alte Leser.

Leseratte83

Ein gelungener Abschluss

anke3006

Power Women - Geniale Ideen mutiger Frauen

talisha

Viele Grüße, Deine Giraffe!

Buecherbuecher