Theo von Taane Pokemon GO - Pikachu Notebook

Inhaltsangabe zu „Pokemon GO - Pikachu Notebook“ von Theo von Taane

Notebook for fans of Pokemon GO.

Perfect as gift booklet to say thank you, or as birthday/christmas present or for yourself.

Notebook for fast and simple saving of instructions, tactics or for all things you do not want to forget

Adressbook for saving of contact information of trainers/teammembers

Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work)

Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool for appointments, meetings points, fight strategies at arenas, etc.

Practical handling due to easy pocket format

Further features: glossy cover, ruled paper, Pikachu picture at one upper corner of each page.

Das Sizilien-Kochbuch

Hexchen123

Gemüseliebe

Gluehsternchen

Reisenomadin

Das verborgene Leben der Meisen

Die Bibel für ausgemachte Meisenliebhaber. Ausführlicher geht fast nicht.

thursdaynext

Kann weg!