Theo von Taane Pokemon GO - Team Blue (Mystic) Notebook

Inhaltsangabe zu „Pokemon GO - Team Blue (Mystic) Notebook“ von Theo von Taane

Notebook for fans of Pokemon GO. Perfect as gift booklet to say thank you, or as birthday/christmas present or for yourself. Notebook for fast and simple saving of instructions, tactics or for all things you do not want to forget Adressbook for saving of contact information of trainers/teammembers Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work) Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool for appointments, meetings points, fight strategies at arenas, etc. Practical handling due to easy pocket format Further features: glossy cover, ruled paper, Team Blue symbol at one upper corner of each page.

Mein Kind ist genau richtig, wie es ist

Diana182

kruemelmonster798

Green Bonanza

RobinBook

Was das Herz begehrt

Tolles Buch mit vielen Erklärungen über unser Herz.

Linda-Marie

Die Welt vor dem Geldinfarkt