Theo von Taane Pokemon GO - Team Blue (Mystic) Notebook

Inhaltsangabe zu „Pokemon GO - Team Blue (Mystic) Notebook“ von Theo von Taane

Notebook for fans of Pokemon GO.

Perfect as gift booklet to say thank you, or as birthday/christmas present or for yourself.

Notebook for fast and simple saving of instructions, tactics or for all things you do not want to forget

Adressbook for saving of contact information of trainers/teammembers

Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work)

Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool for appointments, meetings points, fight strategies at arenas, etc.

Practical handling due to easy pocket format

Further features: glossy cover, ruled paper, Team Blue symbol at one upper corner of each page.

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123