Theo von Taane Pokemon GO - Team Red (Valor) Notebook

Inhaltsangabe zu „Pokemon GO - Team Red (Valor) Notebook“ von Theo von Taane

Notebook for fans of Pokemon GO.

Perfect as gift booklet to say thank you, or as birthday/christmas present or for yourself.

Notebook for fast and simple saving of instructions, tactics or for all things you do not want to forget

Adressbook for saving of contact information of trainers/teammembers

Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work)

Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool for appointments, meetings points, fight strategies at arenas, etc.

Practical handling due to easy pocket format

Further features: glossy cover, ruled paper, Team Red symbol at one upper corner of each page.

Fire and Fury: Inside the Trump White House

Ich hätte mir leider etwas mehr erwartet.

reisendebuecher

Meinungsfreiheit!

Sollte an allen Schulen gelesen werden! Trotz Kürze sehr interessant!

Raven

Die Zukunft der Rebellion