Theo von Taane Pokemon GO - Team Yellow (Instinct) Notebook

Inhaltsangabe zu „Pokemon GO - Team Yellow (Instinct) Notebook“ von Theo von Taane

Notebook for fans of Pokemon GO.

Perfect as gift booklet to say thank you, or as birthday/christmas present or for yourself.

Notebook for fast and simple saving of instructions, tactics or for all things you do not want to forget

Adressbook for saving of contact information of trainers/teammembers

Due to a handy format, the notebook can be comfortably used in any situation (e.g. on the way or at home or at work)

Perfect for spontaneous collection of ideas or as a memorization tool for appointments, meetings points, fight strategies at arenas, etc.

Practical handling due to easy pocket format

Further features: glossy cover, ruled paper, Team Yellow symbol at one upper corner of each page.

Generation Kohl

Bambisusuu

Jagd auf El Chapo

Luthien_Tinuviel

Stehaufqueen

Durch die Stehaufqueen kann jeder seine persönlichen STEHAUF-Regeln finden!

Denise43437

Lass uns über Style reden

Dieses Buch hat absoluten Style!

Kristall86