Theophrast von Hohenheim 2018 - Dr. med. Robert Cathcart, MD on Vitamin C - 30.000 Patients

Inhaltsangabe zu „2018 - Dr. med. Robert Cathcart, MD on Vitamin C - 30.000 Patients“ von Theophrast von Hohenheim

Dr. med. Robert Cathcart successfully treated over 30.000 Patients in over 3 Decades with his protocol of very large doses of Vitamin C Titrating to Bowel Tolerance sometimes administering over 150.000 mg Vitamin C per Day.

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen