Thomas De Quincey Confessions of an English Opium-Eater

Inhaltsangabe zu „Confessions of an English Opium-Eater“ von Thomas De Quincey

A work, published in 1821, in which the author describes a number of experiences during his boyhood which he implies laid the foundations for his later life of helpless drug addiction. Full of psychological insight and descriptive writing, it consists of his remarkable account of the pleasures and pains of opium.

Stöbern in Biografie

Barbarentage

MelaKafer

Wir sagen uns Dunkles

HEIDIZ

Troublemaker

Sehr exposiver Stoff und überaus mutiv. Respekt!

AberRush

Ich bin mal eben wieder tot

katzenminze

Wir werden glücklich sein

howaboutlife

Mileva Einstein oder Die Theorie der Einsamkeit

Eine emotionale Biografie über eine gescheiterte Wissenschaftlerin wie Ehefrau.

seschat