Thomas Hardy The Well-Beloved

Inhaltsangabe zu „The Well-Beloved“ von Thomas Hardy

Jocelyn Pierston, celebrated sculptor, tries to create an image of his ideal woman - his imaginary "Well-Beloved" - in stone, just as he tries to find her in the flesh. Using this symbolism, this romantic fantasy is grounded in reality with a characteristically authentic rendering of location, the Isle of Slingers, or Portland as we know it. (Quelle:'Flexibler Einband/01.09.2000')

Sex Story

Ein tolles informatives Buch