Timothy O'Donnell Sketchbook

Inhaltsangabe zu „Sketchbook“ von Timothy O'Donnell

New in paperback, this book explores influential designers sketchbooks as a truer reflection of a designers thought processes, preoccupations, and problem solving strategies than can be had by simply viewing finished projects. Highly personal and idiosyncratic, sketchbooks offer an arena for unstructured exploration, a space free from all budgetary and client constraints. Visually arresting objects in their own right, this book aims to elevate sketches from mere ephemera to important documents where the reader can glean valuable insight into the creative process, and apply it to their own practices.

Lass uns über Style reden

Dieses Buch hat absoluten Style!

Kristall86

Love your body und schließe Frieden mit dir selbst!

Persönliche Erfahrungen zu einem wichtigen Thema

Das geheime Leben der Seele

Alles über unser unsichtbares Organ

Frau_J_von_T

Ab ins Bett!

Kurzweilig, lehrreich und sehr humorvoll

Frau_J_von_T

Machen!