von Tohru Fujisawa

Inhaltsangabe zu "GTO: 14 Days in Shonan, Volume 5 (Great Teacher Onizuka) (GTO: 14 Days in Shonen)"

GTO: 14 Days in Shonan Vol. 5 Eikichi Onizuka is a 23-year-old ex-gang member. He is also the World's Greatest Teacher! As he began his quest to become the ultimate educator The young Onizuka discovers two principles of teaching - a social conscience and a sense of morality. So while he cannot use his strength on his kids his street smarts allow him to garner respect across the student body. As a homeroom teacher Onizuka focus... Full description

ISBN:9781932234985
Sprache:Englisch