Tom Standage A History of the World in 6 Glasses

Inhaltsangabe zu „A History of the World in 6 Glasses“ von Tom Standage

Throughout human history, certain drinks have done much more than simply quench our thirst. Beer, wine, spirits, coffee, tea and cola - have had a surprisingly pervasive influence on the course of history during pivotal epochs. This book reveals the intricate interplay of different civilizations by appreciating each drink as a kind of technology.

Love your body und schließe Frieden mit dir selbst!

RubyKairo

Fuck Beauty!

aga2010

Hoffen, dass der Schulbus nicht fährt

Dorfleben pur - Bilder und Sprüche für Landkinder. Ich hatte Spaß daran.

OmaInge

Die Entdeckung des Glücks

Glücklich zu sein ist eine Kunst!

ameliesophie

Was wichtig ist