Ulrich Klatte Cosmic Price Guide

Inhaltsangabe zu „Cosmic Price Guide“ von Ulrich Klatte

An A-Z guide to rare and collectable KRAUTROCK records. 448 pages of essential KRAUTROCK collecting data covering label numbers, current Mint values and additional information on virtually every well-known, less-known and totally obscure KRAUTROCK record. A total of more than 2500 brilliant coloured pictures of original KRAUTROCK record albums will give you an in-depth impression of the fascinating KRAUTROCK cosmos. revised and updated 4th edition 2018

Gehen, um zu bleiben

IvyBooknerd

Kleine Hände – großer Profit

Ann-KathrinSpeckmann

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg

Homo Deus

Hararis Buch polarisiert, regt zum Nachdenken an und lässt kaum jemanden kalt.

Bellis-Perennis

Hillbilly-Elegie