Ulrich Klatte Cosmic Price Guide

Inhaltsangabe zu „Cosmic Price Guide“ von Ulrich Klatte

An A-Z guide to rare and collectable KRAUTROCK records.
448 pages of essential KRAUTROCK collecting data covering label numbers, current Mint values and additional information on virtually every well-known, less-known and totally obscure KRAUTROCK record.
A total of more than 2500 brilliant coloured pictures of original KRAUTROCK record albums will give you an in-depth impression of the fascinating KRAUTROCK cosmos.
revised and updated 4th edition 2018

Wandern. Radeln. Paddeln.

Ein sehr inspirierendes Buch mit netten Anekdoten, das Lust auf Reisen macht.

beyond_redemption

Vom Anfang bis heute

Weltgeschichte kurz und knackig erzählt, für jung und alt geeignet.

BirPet

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden