[(Life Blood)] [By (author) V M Black] published on (April, 2014)

[(Life Blood)] [By (author) V M Black] published on (April, 2014)

Inhaltsangabe zu "[(Life Blood)] [By (author) V M Black] published on (April, 2014)"

She wanted life. He needed her blood. Cora Shaw will do anything to live. Diagnosed with terminal cancer in her senior year of college, she is given a choice: Call hospice, or seek out a mysterious man who promises an impossible-and insanely dangerous-cure. She knows him only as Mr. Thorne, a reclusive billionaire who is full of contradictions. A man with strange, impossible powers over her, who can turn even the darkest pain into intense pleasure. A man, she discovers, who is not a man at all.

ISBN:B018EWXMT6
Sprache:Englisch