Valerie Thomas Winnie's Midnight Dragon

Inhaltsangabe zu „Winnie's Midnight Dragon“ von Valerie Thomas

It's just after midnight. Winnie has gone to bed and is snoring when Wilbur is woken by a strange noise. He discovers a baby dragon. The clattering wakes Winnie and she's not happy about a baby dragon in her house. Winnie goes onto the roof to look for his mother. But how will she catch the attention of a mother dragon flying past? (Quelle:'Flexibler Einband/05.04.2007')

Krakonos

QueenSize

Die kleine Hummel Bommel und die Liebe

Total niedliche Geschichte

Leylascrap

Phantastische Tierwesen und wo sie zu finden sind

Skyline-Of-Books

Willy Puchners Fabelhaftes Meer