Vera Brosgol Anya's Ghost

Inhaltsangabe zu „Anya's Ghost“ von Vera Brosgol

Anya could really use a friend. But her new BFF isn't kidding about the "forever" part . . . Of all the things Anya expected to find at the bottom of an old well, a new friend was not one of them. Especially not a new friend who's been dead for a century. Falling down a well is bad enough, but Anya's normal life might actually be worse. She's embarrassed by her family, self-conscious about her body, and she's pretty much given up on fitting in at school. A new friend even a ghost is just what she needs. Or so she thinks. Spooky, sardonic, and secretly sincere, "Anya's Ghost "is a wonderfully entertaining debut graphic novel from author/artist Vera Brosgol.

Tolle Zeichnungen, sehr unterhaltsam, spannend und gruselig! Dieses Buch muss gelesen werden!

— Blackrapunzel

Vanii

Say "I love you"! 01

Linaschreibt

Hilda und der Steinwald

Auch der 5. Band von Hilda kann mir ein Lächeln ins Gesicht zaubern. :)

Vanii

Hiyokoi 14