Victoria Beckham Learning to Fly

Inhaltsangabe zu „Learning to Fly“ von Victoria Beckham

From the time when, as an eight-year-old girl, she saw the movie Fame, Victoria wanted to be a star. There was a line from the title song that stayed with her - 'I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly'. This book describes her journey from lonely teenager to international star.

Interessant geschrieben. Man sieht Victoria nach dem Lesen des Buchs mit anderen Augen.

— BeckyB

Spring in eine Pfütze

NeySceatcher

Alles, was mein kleiner Sohn über die Welt wissen muss

miah

Das große k. u. k. Mehlspeisenbuch