Volker Schunck Blue Hour

Inhaltsangabe zu „Blue Hour“ von Volker Schunck

I don’t say too much, when I say, that you as reader are holding my life book in hands.
When I started about 20 years ago to write down my feelings and thoughts, I hadn’t a clue which important influence the writing would have on me.
Frequently we are captured in a tangle mess of emotions, moods and thoughts. When we then write them down, we can finally think - and feel - clearly. Just in times of crisis the writing proofed to be release and true blessing.
Who am I? Where do I come from? What is life about? What can I still believe today?
These questions has always been moving me since and are still moving me today. I don’t try to give academic answers, but the texts are arosen from concrete life situations. In a lot of them it’s about “pure survival”. Originally I didn’t intend to publish my texts at all.
But maybe, you look, similar to me, for answers. I would be glad if you find here something for you!

Stöbern in Gedichte & Drama

Vanii

Les Fleurs du Mal - Die Blumen des Bösen

SigiLovesBooks

Dodos auf der Flucht

Dieses Buch gehört in jedes Regal!

Pialalama

Gedichte