W. Somerset Maugham Collected Short Stories

Inhaltsangabe zu „Collected Short Stories“ von W. Somerset Maugham

This final, classic collection of stories reveals Maugham's unique talent for exposing and exploring the bitter realities of human relationships. Included are: "The Lotus Eater", "The Outstation" and "The Back of Beyond". (Quelle:'Flexibler Einband/07.03.2002')

Ein mögliches Leben

Greedyreader

Nur zusammen ist man nicht allein

Ein berührender und zugleich humorvoller Roman

milkysilvermoon

Mister Franks fabelhaftes Talent für Harmonie