W. Somerset Maugham The Painted Veil

Inhaltsangabe zu „The Painted Veil“ von W. Somerset Maugham

Kitty Fane is the beautiful but shallow wife of Walter. Unsatisfied by her marriage, she starts an affair with Charles Townsend, whom she finds charming, attractive and exciting. But when Walter discovers her deception, he exacts a strange but terrible vengeance. This is the story of a woman's spiritual awakening. (Quelle:'Flexibler Einband/04.07.2011')

Der Vater, der vom Himmel fiel

SigiLovesBooks