Walter Sauer A Drillbook of English Phonetics

Inhaltsangabe zu „A Drillbook of English Phonetics“ von Walter Sauer

The "Drillbook of English Phonetics" is designed to accompany lecture courses on English phonetics and language laboratory classes in British English pronunciation at university level. It is equally suitable as a self-instructional programme for anyone wishing to improve their English pronunciation. Part I (Pronunciation Practice) provides pronunciation exercises to be used in conjunction with the audio material (see back inside cover) or following the model of a native speaker. Part II (Transcription Practice) presents model texts for phonetic transcription. In both parts, orthographic text and phonetic script appear on facing pages. Several phonetic puzzles are also included.

Vegetarisch mit Liebe

buecherherzrausch

Die Stadt des Affengottes

Ein lesenswerter Expeditionsbericht über eine verschollene Stadt in Honduras.

Sancro82

Hygge! Das neue Wohnglück

sommerlese

Was das Herz begehrt

MelaKafer

Wir hätten gewarnt sein können

Zusammenstellung bisheriger Aussagen Trumps.

kvel

Der Egochrist