William Trevor Cheating at Canasta

Inhaltsangabe zu „Cheating at Canasta“ von William Trevor

'No matter what', Julia had said, aware then of what was coming, 'let's always play cards'. And they did; for even with her memory gone, a little more of it each day - her children taken, her house, her flowerbeds, belongings, clothes - their games in the communal drawing room were a reality her affliction allowed.

Stöbern in Historische Romane

Das Haus der Granatäpfel

Buecherwurm1973

Commissaire Le Floch und das Geheimnis der Weißmäntel

Sensationell, historisch faszinierend und äußerst spannend!

Sigismund

Das Geheimnis der Schneekirsche