Kiezen voor vrije keuze

Kiezen voor vrije keuze

Inhaltsangabe zu "Kiezen voor vrije keuze"

Wanneer Linda ernstig ziek wordt, gaat zij, gesteund door haar partner Wim, haar eigen weg.
Na Lindas overlijden ontdekt Wim dat zij nog altijd in hem aanwezig is. Die liefde maakt het voor Linda mogelijk om hem te inspireren tot het maken van een bijzonder symbool, de Akaija, waarin liefde, keuzevrijheid en transformatie vormgegeven zijn als een geschenk aan de mensheid.
Kiezen voor vrije keuze is de weg van het hart, aangegeven door de ziel. Het is de weg naar geluk, naar vrijheid.
Een indringend verslag verslag van een strijd tegen kanker, bezien vanuit een geheel ander perspectief, dat tot nadenken stemt.

Sprache:Niederländisch
Verlag:Books on Demand