Zeynel Abidin Zorbulut Son Perde Ahir Zaman

Inhaltsangabe zu „Son Perde Ahir Zaman“ von Zeynel Abidin Zorbulut

Insani erdemler ile toplum sagligi arasinda dogrudan bir iliskinin varligini vurgulayan Ibn Rüsd'e göre, ruhsal ve fiziksel olarak toplum sagliginin bozuk olmus olmasinin en önemli göstergesi, kent halkinin doktorlara ve mahkemelere (gereginden fazla..) gereksinim duymasidir. Bu iki gösterge, toplumsal yapinin cökmekte olduguna ve halkinin görüslerinin bozukluguna isaret eder. Erdemli toplumda ise bu iki meslege (doktor ve mahkemelere) ihtiyac azdir. Cünkü, "ahlaken kötü olan bir yargic (hakim), adil bir yargic olamaz. Zira ahlaken kötü olan kisi, ne erdem (fazilet) bilir ne de erdemin cevherini!"

Das Universum in deiner Hand

Dem Brot ein würdiges Denkmal gesetzt

Sporchie

Gegen Trump

Jennifer081991

Nur wenn du allein kommst

Muss man lesen!

wandablue