Zeynel Abidin Zorbulut Son Perde Ahir Zaman

Inhaltsangabe zu „Son Perde Ahir Zaman“ von Zeynel Abidin Zorbulut

Insani erdemler ile toplum sagligi arasinda dogrudan bir iliskinin varligini vurgulayan Ibn Rüsd'e göre, ruhsal ve fiziksel olarak toplum sagliginin bozuk olmus olmasinin en önemli göstergesi, kent halkinin doktorlara ve mahkemelere (gereginden fazla..) gereksinim duymasidir. Bu iki gösterge, toplumsal yapinin cökmekte olduguna ve halkinin görüslerinin bozukluguna isaret eder.
Erdemli toplumda ise bu iki meslege (doktor ve mahkemelere) ihtiyac azdir. Cünkü, "ahlaken kötü olan bir yargic (hakim), adil bir yargic olamaz. Zira ahlaken kötü olan kisi, ne erdem (fazilet) bilir ne de erdemin cevherini!"

ANIMA

Wandern. Radeln. Paddeln.

Ein sehr inspirierendes Buch mit netten Anekdoten, das Lust auf Reisen macht.

beyond_redemption

Vom Anfang bis heute

Weltgeschichte kurz und knackig erzählt, für jung und alt geeignet.

BirPet

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden