la Pompe Joe Copy Paste

Inhaltsangabe zu „Copy Paste“ von la Pompe Joe

Taking a second look at advertising campaigns: revealing reproductions,
trumpeting creativity, and inspiring all to look just a little closer.

Books about advertising are supposed to be a source of inspiration, yet here is one that takes the opposite tack. Not that the dozens of adverts compiled here are bad —au contraire. They have been presented at major industry conferences and some have even won awards —but because many of them are, knowingly or not, reproductions. Whether that is the result of deliberate plagiarism or unlucky coincidence remains an open question. You are free to judge for yourself.

Das Sizilien-Kochbuch

Hexchen123

Gemüseliebe

Gluehsternchen

Reisenomadin

Das verborgene Leben der Meisen

Die Bibel für ausgemachte Meisenliebhaber. Ausführlicher geht fast nicht.

thursdaynext

Kann weg!