Sarah Ehrlicher Teddy in Palestine

Inhaltsangabe zu „Teddy in Palestine“ von Sarah Ehrlicher

News from the Middle East have almost only been about war, violence, hardship and distress. But everyday life of people there holds something beautiful and worth living just as well.A teddy adjourns to the Westbank / Palestine and lightly guides into a severe topic.A book for children, but also for adults. A book which makes curious to find out more about Palestine and Israel.

Die hässlichen Fünf

Smilla507

Skurrile Geschichte mit liebevoll merkwürdigen Figuren...

Alienonaut

Buchraettin

Ostwind - Aris Ankunft

LeseratteMina

Besuch Aus Tralien

Schade. Zu wirr und zu unverständlich.

BuchBiene